Wednesday, July 28, 2021

رابط نامشروع زن و مرد

وکیل رابطه نامشروع در اصفهان

روابط نامشروع

متاسفانه امروزه گسترش پیدا کردن مواردی چون روابط نامشروع و زنا که با شئونات کشورمان سازگار نیست به دلیل تقلید از کشورهای غرب و به عبارتی غرب زدگی روز به روز در حال افزایش می باشد. از آنجا که این رفتارها و ناهنجاری ها بر خلاف قوانین کشور است ، قانونگذار برای جلوگیری از گسترش فساد های اجتماعی و فرهنگی و… قوانینی را وضع کرده است تا با افرادی که موجب ایجاد فساد و … می‌شوند با قاطعیت تمام برخورد شود.
یکی از این ناهنجاری ها که اکثریت کشورها درگیر آن هستند رابطه ی نامشروع می‌باشد.  رابطه ی نامشروع از آن جا که بر خلاف قوانین است عواقب و مجازات‌هایی را در پی دارد. جهت آشنایی با این قوانین می توانید از مشاوره با وکیل روابط نامشروع در اصفهان بهره مند شوید.

حامد امیری مجرب ترین وکیل رابطه نامشروع و منافی عفت در اصفهان دانش آموخته رشته حقوق قضایی و دارای پروانه پایه یک وکالت مهیا برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده ، بیمه ، تجاری ، تعزیرات ، اداره کار ، شهرداری و امور گمرکی همچنین انجام تخصصی امور قراردادها و شرکت ها با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری می باشد.

رابطه نامشروع و مجازات آن در قانون

در کتاب قانون برای رابطه ی نامشروع این تعریف آمده است ؛ اگر زن و مردی که بین آن ها علقه زوجیت نباشد مرتکب روابط نامشروع یا عمل منافی عفت همچون همبستری و …شوند، هر کدام از آنها مطابق قانون به حداکثر ۹۹ ضربه شلاق محکوم خواهند شد. ولی اگر یک نفر از آنها با اکراه و یا حتی به زور مجبور به انجام این عمل ناشایست شده باشد مورد تعزیر قرار نخواهد گرفت . در روابط نامشروع نیازی  به وجود شاکی شخصی نبوده وخود فرد رسیدگی کننده یعنی (دادستان) می تواند دستور مجازات را بدون هرگونه شکایتی صادر نماید.

تفاوت رابطه نامشروع با زنا

بسیاری از افراد رابطه ی نامشروع را همان زنا می دانند، در صورتی که اینگونه نبوده و این دو مورد با یکدیگر تفاوت دارند.
در کتاب قانون این گونه ذکر شده است که رابطه ی نامشروع عبارت است از عملی دارای منافات با عفت و اخلاق مانند بوسیدن، مضاجعه و…که بین زن و مردی که هنوز ازدواج نکرده اند به وجود می‌آید. اما در تعریف زنا اینگونه نبوده و عبارت است جماع مرد و زنی که علقه زوجیت بین آن ها نباشد و جماع با دخول اندام تناسلی مرد به اندازه ختنه گاه در قبن یا دبر زن معقق می شود.
مجازاتهای این دو مورد با یکدیگر تفاوتی اساسی دارند که برای دفاع در این موارد بهترین کار کمک گرفتن از وکیل متخصص در زمینه روابط نامشروع می باشد. وکیل با جمع آوری اطلاعات و صحبت با موکل به یاری او آمده و در پیگیری روند پرونده ، سرعت بخشیدن به آن و دفاع شایسته موکل را یاری می رساند 

No comments:

Post a Comment

نقش داوری در داوی خانواده

 تاریخچه حل و فصل اختلافات خانوادگی و دعای خانواده از طریق نهادهای قضاوت و سازش بر این اصل استوار است که از آنجایی که اصل روابط خانوادگی مب...